läges uppdatering

mitt liv de senaste veckorna och fram till mitt exam på tisdag:
trött
konstant stress
överhettad hjärna
konstant stressdämpande promille i blodet (behöver avgiftning efter detta)
jobbar extra hårt på lungcancer, även det stress dämpande
konstant svettig
hinkar kaffe
vattenflaskor i hela frysen
nålar över hela golvet

nog klagat

imon e de midsommar
min plan var att binda kransar, dricka snaps och sjunga med min man och vänner
istället blir det att jobba på morgonen och på kvällen blir de nog photoshoot
men denna gången ska jag inte göra mycke utan de e sonny som ska fota
när jag tänker efter vad det exakt vad vi gjorde förra midsommar, photoshoot
kanske e den nya traditionen

eller vad vet jag?
jo jag vet att mode står mej upp i halsen och jag vill bli grafisk designer eller rockstjärna istället!
...man ska väl följa sina drömmar...

men först och främst vill jag ha semester!

back to work!

puss ni kära

Kommentarer
Postat av: Skithöögen Johanna

Glad midsommar min sköna!!

Kommer sakna dig/er! Men snart ses vi!

Pöss å kram!

Postat av: emmiloooou

trevlig midsommar!!

ni kommer nog kunna lyxa till på italienskt vis,

så skålar vi här i sweeeden för er under paraplyet ;)

( ses vi på någon festival i sommar jull? )

Ge dig själv & Sonny en kram från mig.

KRAAM Emma

2009-06-19 @ 12:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback