grattis till alla som förtjänar det!

nu kom regnet till milano, skönt som fan
jag har jeans på mej idag för första gången på månader
inte för att de e kallt utan för att jag kom i dom!!!
köpte dessa jeansen 06 och har inte kunnat använda dom så mycke
för 4 veckor sedan fick jag inte upp dem över låren
men i morse passade dom
det ska firas!

vad som kanske är lite viktigare att fira är att stylisterna hade sitt thesis exam idag
dom har gjort så fina saker!!!
ett stort grattis till alla dom!

efter deras historier framför juryn sitter dock hjärtat i halsgropen och ångesten är total
lugnades ner lite av mazda
hon kollade igenom mina outfits, möblerade om lite så nu ser det ganska skapligt ut
men jag har såååå mycke kvar att göra!
PANIK!

så nu är jag i valet och kvalet
ska jag spendara natten framför symaskinen som de senaste veckorna
eller jag jag haka på stylisternas hype och fira deras avslutade kapitel på IED

i vilket fall behöver jag en power nap för vad det än blir blir det en ansträngande natt...

so long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback