en vecka och två dagar kvar!

jag e så nervös, stressad och panikslagen just nu
känns som jag jobbar dygnet runt (gör jag nog me)
och i min hjärna rymms knappt nåt annat än thesi
mina framtidsplaner räcker ca en vecka framåt
precis som om livet inte fortsätter efteråt
och klarar jag inte examet så är det faktiskt så de känns!
hört rykten om att skolan underkänner hit och dit, att dom e riktigt elaka på examen
jag som inte kan prata inför folk i vanliga fall
vet inte hur jag kommer reagera om de börja skrika på mej
antingen kommer jag väl chocka mej själv me att börja lipa eller kommer jag bli förbannad, skrika tillbaka och ge alla i juryn varsin rak höger.... mardröm!

idag är det iaf dax för photoshoot
känns som vi var den delen under kontroll iaf!

ut i solen!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Det kommer gå fin fint!!!

Du har ju fått skit bra bedömningar innan ju!

Jag håller på dig!!!

Puss puss

Postat av: mallis

Du kommer att klara det galant!



håller tummarna för dig.

Kram

2009-06-14 @ 20:34:12
URL: http://malliss.blogg.se/
Postat av: jull

tack söta ni för att ni tror på mej!

krama

2009-06-15 @ 07:30:04
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback