bikini-festival-tyg

ååå denna bikinin från h&m är så fin!
ville verkligen ha den
men eftersom man är lika kvinnligt byggd som en trettonåring så såg det lite... ja bara lite ut...



för övrigt åker hannis och raschan på sweden rock idag
jag känner hur det drar i festival tarmen och funderar
hultsfred, öland roots eller julias festival?
(eller nån ger mej några tusen och jag åker på allt!)

idag är det inte längre helgdag och jag hoppas på att affärerna är öppna som vanligt
jag ska tvinga mej ut att köpa tyg, förhoppningsvis de sista till thesisen!
sen blir det sömnad för hela slanten

Kommentarer
Postat av: hanna

du e med oss i tanken iaf=)

2009-06-03 @ 19:59:36
Postat av: mallis

Den är jättefin! Slut övverallt här tyvärr.



Sv: Tack jag har ett par stycken olika har jag sett.

Postat av: Anonym

julia du är ju hel grym snart klar jag är imponerad STort grattis!/marlene

2009-06-05 @ 18:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback