uttråkad

jag e rastlös och uttråkad
har suttit i timmar och kollat efter jobb
jag tror jag börjar fatta vad alla menar med svårt att få jobb
de finns ju fan inga!

vad ska jag göra med mitt liv?
stress stress stress

suttit och målat lite
spanat på design tävlingar
kollat på the hangover, såå kul

imorse fick jag ett paket på posten med två påsar tutti frutti
hade vunnit tredje pris i nån vykorts tävling
jag blev sååå glad!

mor o far e på nån golfresa
så jag e fast i bredaryd helt själv och utan bil
skönt tänkte jag först men nu kryper jag på väggarna...

man kanske skulle ge sej ut och lära sej cykla?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej julia det e underbart här, hur e det hemma?/marlene

2009-07-14 @ 22:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback