underbar helg väntar

ett skepp kommer lastat med en proppmätt julia
har avnjutit grillat med grym potatis sallad och jordgubbs sås
perfekt skulle vara om någon plocka fram sig gitarr till ölen
förr i tiden fanns det alltid en på varje fest som hade en gura, vad hände?
får skriva till på min checklista:
skaffa vänner som spelar och sjunger
så om de e nån som läser detta och passar in på beskrivningen vill jag gärna ha dej som vän
du behöver inte ens vara trevlig eller skratta åt mina dåliga skämt
bara du e musikalisk!

e lite dyster över att jag missa uffe lundell i fbg i kväll men det vägs upp nåt grymme av helgens musik chock
har inte varit på festival sen hultan 06 och har längtat sedan dess
en hel festival me reggae, kan de bli bättre?
öland roots, imorgon kommer jag!
blir tvungen att jobba lite för att betala min biljett men ett jobb me live musik kan väl aldrig vara tråkigt?
biljetten e utskriven, ryggan e packad
må solen skina över öland i helgen!

nu ska jag ta en öl och bara njuta av min putande mage!

kärlek & fred

Kommentarer
Postat av: anna

31a juli e det reggae festival i GBG`. Ska du gå??

2009-07-16 @ 22:51:51
Postat av: Andreas

Kom igen nu Julia, berätta om den underbart regniga helgen.........=)

2009-07-22 @ 11:42:18
Postat av: Jana

Bli medlem på Gratismakaup.se och samla poäng för att få presentkort på tex H&M, Gina Trico mm. Använd gärna detta länk =)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=213578



Trevlig dag =)

2009-07-23 @ 19:26:05
Postat av: julii

anna: nope blir inge gbg för mej, kassan e tom...

andreas: regn på öland, sol i sinne!

jana: tackar ödmjukast men NEJ TACK!

2009-07-27 @ 21:17:18
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback