ett inlägg med många smeknamn

har tatt en paus i guess...

lite skoj har hunnits me sen senast
öland roots var mysigt, blött, soligt, pinsamt, kul och en massa annat



mina foton blir ju aldrig särskilt fina så jag har snott lite från fejjan
vad skulle vi alla göra utan facebook???

i veckan som just var drog jag till bohuslän där jag mötte upp rashelicious och hanniballen
(God how I love nicknames)
eftersom vissa i gänget är kamera marodörer har jag inte många bilder från denna upplevelse
men detta e vi




låt er inte luras av solbrillorna
hamburgsund är platsen solen glömde
men detta lilla nederlag hindrade inte oss från att roa oss
vi bytte helt enkelt ut badvattnet mot öl och havsbrisen mot cigarettrök
(och fiskmåsarna mot fästingar)
byter ut solbränna mot eftermiddagslur anyday!

idag har jag skrivit in mej på arbetsförmedlingen och insett att jag inte har nån framtid
tungt som fan, vill fly min verklighet och det tänker jag göra
imon drar jag, hannibal och ninus mot sydligare breddgrader
dvs kalmar och hälsar på maulin
vi hoppas på sol, bad och paraply drinkar
(eller iaf uppehåll och ljummen öl, har lärt mej att inte sikta för högt i den svenska sommaren!)

nu ska jag sätta mej och göra klart inbjudan till årets festival
för JA det blir en festival i år igen!

musikförslag välkomnas

vi ses på andra sidan kalmar!

löööv

Kommentarer
Postat av: Mallis

Regn är ju obligatoriskt på sommaren :) Ngt tröttsamt kanske.



Ha det gott i helgen Kram!

Postat av: m

julia du har en strålande framtid som väntar på dig bara runt hörnet kämpa vidare !

2009-08-01 @ 23:11:03
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback