uppdatering rökning

de som varit bra under dagen utan cigg:

jag har inte mått illa alls
( i vanliga fall har jag ett dovt illamående under ett par timmar varje dag)
(obs! jag e inte gravid)

dåligt under dagen utan cigg:

jag har noll lust att leva
allt känns onödigt och tråkigt
vill helst ramla ihop på golvet och gråta
hur i helvete ska man kunna belöna sej själv för att ha gjort nåt bra?
enda saken jag kan komma på är cigg eller godis
men eftersom jag ska vara as snygg på stranden till sommaren går godis bort
man kan ju bli deprimerad för mindre...

men tack för ert stöd, det värmer
nu ska jag skrika rakt ut!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Julia!!! Du e ju jätte duktig!!!

Klart du komme klara detta! Det kommer såklart va jävligt i början men tänk sen, när du kommit så lång att du känner din egen parfym doft, å när du känner att andra som röker faktiskt luktar äckligt..ja du vet allt det där vi pratade om när du va här...

Tänk när du e där!!! Å att slippa må illa ett par timmar om dagen e ju inte fy skam!!!

Skit i allt som inte e bra efter första dagen, tänk på det som faktiskt e BRA!

Att du överhuvudtaget har skrivit nåt bra på första dagen e ju skit bra!

Jag hejjar på dig!!!!!

Puss å Kram

Postat av: anna

jag håller med sandrus och jag hejjar på dig!!! puss och kram

2009-01-15 @ 21:06:00
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: juli

tack ni kära!

jag ska fan klara detta!

2009-01-15 @ 22:26:17
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback