ok nu orkar jag

har blivit utmanad av både marlene och anna att göra denna listan
bättre sent än aldrig...
OK nu kör vi!

10 Första

Första bästa kompis: jao de var väl robert och emlan

Första bil: min underbara röda peugot, man kunde inte öppna förardörren men man kunde sova i bagaget

Första kärlek: puppy love var ju andreas p:son petterson

Första husdjur: mimmi tussi andersson, världens vackraste katt

Första semester: första utland spanien, första utan familj grekland

Första jobb: började på ewes i sjuan, innan de hjälpte jag ju mamma ibland med hemarbetet

Första köpta skiva: michael jackson

Första piercing: Naveln

Första konsert: haha den som minns, men back in the days var de ju badrock, rocktåget och gud vet vad varje sommar




Nio senaste

Senaste alkoholdrycken: dagens

Senaste bilfärd: taxi från linate airport till min lägenhet

Senaste filmen du såg: transiberian

Senast ringda telefonsamtal: mallika

Senaste bubbelbadet: igår

Senast spelade CD-skiva: johan örjansson

Senaste gången du grät:

Senaste måltiden: en pizza



Sju har du någonsin

Dejtat en av dina bästa kompisar: hehe sonny e ju min bästa kompis

Blivit arresterad: Nej

Blivit kär vid första ögonkastet: ooo ja

Fastnat med blicken i någons urringning: Ja

Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej

Busringt till någon: har försökt men jag suger



Sju saker du har på dig

1. grisbyxa

2. kofta

3.tischa

4.trosa

5.palestina sjal

6. pannband
7.bh



Sex saker du har gjort idag

1. borstat tänderna

2. tvättat mig

3. druckit kaffe

4. mailat

5. lyssnat på musik

6. research



Fem favoritsaker utan rangordning

1. sol

2. flygbiljetter

3. mina symaskiner

4. vänner

5. live musik



Fyra personer du kan berätta allt för

sonny, kajjan, slem, sandrus

Tre val

Blått eller rött? blått

Sommar el vinter? Sommar

Choklad el chips? inget, eller jo center



Två saker att göra innan du dör

1. känna fullkomlig lycka

2. bli miljonär



En sak du ångrar

att jag inte gav upp ciggen för ett år sedan så hade jag sluppit de nu
eller att jag överhuvudtaget började

Fyra personer du vill ska göra samma blogginlägg
sandrus nu får du och ta tag i skiten!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha...dessa jävla listor föföljer mig...

Ledsen men jag kommer nog aldrig skriva nån, finns det nåt tråkigare...

Å du e ju en av dom som känner mig bäst så du vet ju ändå vad jag kommer svara så..rätt meningslöst!



Fortf. inte rökt? Du e la bara för duktig!!!

Inte för att jag inte hade hopp om dig! Men den envisheten klarar du ju allt!

Kram kram

Postat av: Kajja

Åhhh listor is the shit & sååå Skunk!



Puss darl!

2009-01-20 @ 10:09:40
Postat av: juli

jag tycker vi slutar kalla dom listor, vi säger dagis, ännu mer skunk och ännu roligare:)

2009-01-20 @ 12:17:48
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback