ljuva tider

jag fick ett trevligt mail fullt av bilder från marlene precis
kommer ni ihåg den ljuva tiden då djurvall var kvällens stjärna på harrys?
alla fina minnen och alla rykten han skapade genom att varje fredag fota oss alla och lägga upp på webben
någon dag ska jag kolla igenom sidan och bara minnas...

http://www.djurvall.burken.nu/

här e lite av bilderna som marlene skickade mej



denna bild har jag ingen aning om när den togs
kan bara minnas att jag hade den hårfärgen på gymnasiet innan jag blev 18




denna kväll minns jag mer än väl, first kiss...



nykära



aww jag o malin nyss hemflyttade från london

Kommentarer
Postat av: marlene

åå du fick med en nostalgi tripp haha =) jag har för mig att hennes tovar från hm kan det varit från -98 - 99 kanske haha länge sen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback