jaha då var de min tur nu då

har klarat mej igenom hela festligheten utan att bli sjuk som de flesta andra
som tur e har jag bara drabbats av febervärk och hals problem
den där spysjukan som har varit så poppis de senaste veckorna har jag sluppit
(ja jag tog i trä efter att jag skrev det)
men imorgon kommer jag att vara frisk, de har em slem lovat!

sitter och dricker cider
de e egentligen inte vidare gott men de sticker skönt i halsen
kan ju säga att jag äter popcorn för att de river så gött i halsen me
men de vore ju ren och skär lögn
jag äter popcorn för att jag e beroende
hej mitt namn e julia andersson och jag är beroende!
de e väl kanske den nyttigaste saken jag e beroende av
kanske ska jag ta itu med ett annat beroende detta år 2009
något som inte sticker så gött i halsen
men ändå smyger jag ut i snöstormen och tar ett par puffar
dåligt julia!

sonny sa att han ska sluta röka nästa onsdag
ska en sluta ska alla sluta!

sonny åker för övrigt hem imorgon
lessen sonny att du inte fick ett vidare romantiskt avsked med din sjuka flicka

nu ska jag fortsätta läsa
borde läsaut bolen ikväll för om jag ska vara frisk redan imorgon har jag fan ingen tid att läsa böcker!

jag bjuder på ett gammalt kort på mej o somp
jag som Leia o sonny som bender
tack emma


krya på er alla sjuklingar som de e ooootroligt synd om!
puss

Kommentarer
Postat av: anna

så sött. haha men du kollar på sonny som om han vore dum i huvudet haha

Postat av: Sandra

Hahaha...tänkte samma som Anna!

Stackare då!!!!

Hoppas du mår bättre snart!!!

Själv har jag ju gått med nån slags mini-förkylning sen i sommras..du får gärna smitta mig med en riktig förkylning så skiten går över nån gång. Krya på dig!

Kram kram

2009-01-07 @ 08:25:25
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: juli

hehe finns de nåt annat sätt att titta på en man utklädd till plåtburk?

2009-01-07 @ 23:24:57
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: mallis

Söt bild på er.

Hoppas att förkylningen ger sig nu då.

När ska du åka tillbaka igen?



Kram kram

2009-01-11 @ 10:37:39
URL: http://malliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback