bubblor

dagen började bra
var i skolan och fick en massa gjort
gick sen hem och fortsatte jobba på mönster och blev klar

sen bar de iväg för att shoppa tyg
arrrgh blir lika irriterad varje gång!
man hittar aldrig det man letar efter i den här stan
tex rutiga tyger ser man fan överallt, tom. hundar bär ju rutigt
men nej varför skulle tygaffärerna ta in några snygga?
då kanske folk skulle hmm ja jag vet inte.... kanske köpa dom???
fast de kanske skulle bli jobbigt för butikspersonalen,
att behöva vara otrevliga mot ännu fler kunder per dag!
börjar helt enkelt ge upp mönstrat i min kollektion,
snart tar jag fan fram penseln och målar mönstret själv...
hmm de kanske inte var en dum ide...

nu ska jag spola upp vatten
levande ljus, musik, massa bubblor i ett långt varmt bad står på tur...

sooo long suckers



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback