är jag en drömmare?

varför e de så att när jag lyssnar på musik så får jag för mej att den handlar om mej?
eller jag tror kanske inte det på riktigt men jag drömmer om det
det har ingen betydelse om det handlar om olyckliga saker som tex krossad kärlek
jag lever mej in så djupt att jag känner sorg, kärlek, lycka eller vad det nu handlar om.
i måttlig dos e drömmar en bra sak, något nyttigt för att komma framåt i sina mål
men har man som jag nu i tre dagar suttit framför datorn och pluggar och lyssnat på sorglig musik kan de bli ett litet problem...
nu känner jag mej väldigt olycklig helt utan anledning!

borde ta och bota detta med något väldigt sorglöst/meningslöst typ spice girls...

HELVETE!
nu messar jennan och säger att det inte blir stan idag, men jag måste ju ut o handla allt inför resan!
(typ kaffe och quorn)

nu har jag ju iaf lite anledning att vara olycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback