the day off

igår tog jag o sonny en mini semester
dvs vi bojkottade datorerna en hel dag!

otroligt skönt och vi hann med en massa saker som vi inte skulle ha hunnit om vi hade kollat vår facebook var femte minut
vi började med att storstäda hela lägenheten
inte de roligaste att göra på en ledig dag men väl behövligt
fixade allt tvätt hann vi också me
vi gick en promenix (älska det ordet) i solen
och jag fick inviga min nya väldigt vita jacka
vi målade tavlor och drack vin
och på kvällen drog vi till mexico på bio
såg revolutionary road som jag älskade
kanske för att de tog upp ämnet som jag har mardrömmar om
och är mest rädd för här i livet...

idag drog vi på marknad för att inhandla toille tyg till mej
det slank ju ner lite andra tyg samtidigt,
men de e ju sånt som händer när de kostar 1 euro metern...

nu har jag som ni märkt slagit på min dator igen,
är tillbaka i verkligheten och ska plugga lite

imorgon ska jag äntligen fixa mitt hår
frisören kommer hem till mej och klipper, färgar och stylar
sikken lyx!

bjuder på en vacker sång


'

soo long suckers...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback