födelsedags kalas

i söndes fyllde rob från guernsey 25 år
så i lördes var vi ett gäng på ett trettiotal pers som var ute och firade honom
helt otroligt jobbigt att va så många på restaurang!

jag, sonny och mal hakade upp oss på hans namn och köpte bara presenter som refererade till rob
typ ROBot

vi gjorde också två kitchiga t-shirtar
här e ett exempel på dom



idag har jag thesis möte
jag e lagom nervös

förra gången dissade hon mitt projekt helt
alldeles för svenskt, up in your face, creepy, not italian
efter mötet idag hoppas jag iaf att hon har skippat några av påståenderna
svenskt och not italian kan hon gärna behålla

idag e de fredag min plan e att jobba idag, dvs göra läxor och skit
för jag skulle så gärna ha en hel helg utan att behöva tänka på skolan
'
man kan ju alltid drömma
tror jag valt fel yrke för att kunna koppla bort jobbet helt

fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback