fina bilder

kusin Anna har lagt upp så fina gamla bilder
var tvungen att stjäla ett par



jag börjar skratta varje gång jag tittar på denna bilden!
jag antar att de e Annes otroliga hår som får mej att lägga av ett asgarv även på fotot



jag, John, Syster-Yster och Anne
jag minns at pappa brukade kalla mej Olle ibland när jag var liten
då förstod jag inte varför
men av denna bilden framgår de ganska klart att det nog tog ett par år innan mitt kön var helt fastställt

(tror att detta även är grunden till min stora kärlek till serien "pistvakt")

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha så söt! Man ser inte att det är du ju! Kram på dig sötis

Postat av: Anonym

haha=) Så söt du är julla=)

2009-02-03 @ 21:48:50
Postat av: kajja

hurra för gamla kort.

första kortet är ju klockis! Du är så söt!

2009-02-03 @ 23:47:35
Postat av: mamma

Skrattade så tårarna rann när jag såg första kortet, ljuvliga

Kram mamma

2009-02-07 @ 16:05:51
Postat av: juli

haha mamma de gjorde jag me!

2009-02-09 @ 21:25:18
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback