dagen

hade skola i morse och passade på att springa in en sväng hos stylisterna
dom hade nåt samarbete med vad jag uppfattade som "eco function"
dom slängde på mej en hög me kläder
knäppte ett par bilder och VIPS! så var kläderna mina!
gratis e som alltid gott!
fick två par linnen en italien-kort kjol och en jacka
jackan e vit vilket brukar turn me off ganska snabbt
men nu hänger den här på en galje och varje gång jag tittar på den blir jag mer och mer nöjd, den sitter som en smäck!
får väl se till att inte använda den på ljungbydagarna bara
eller vad säger du hanna?

i vilket fall som helst, när jag kommer hem märker jag att de e eckö kläder
när jag säger de till sonny blir han mycket upprörd
han blev tillfrågad att komma men tackade nej pga nåt så meningslöst som ett exam
han ångrade sej djupt

sitter och försöker brainstorma till thesis men har tillfälligt hjärnsläpp
äter popcorn, nappar och tycker synd om mej själv
HARIBO NAPPAR som martina köpt åt mej i svea, dom ger mej en liten lycka iaf!


Kommentarer
Postat av: hanna

ljungbydagarna + vit jacka= nja vet inte om de funkar riktigt=)

2009-02-25 @ 11:09:58
Postat av: Emsanem

åhh julla kom hem så kan du äta nappar varje dag...

2009-02-25 @ 18:21:12
Postat av: mallis

Gratis e gott




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback