the morning after 2

hade lite fler bilder från sista shooten jag gjorde innan jag lämna italien

stylist penny rosenlund
fotograf kenneth wyse
hår jag
make-up jag och christine svanberg
modeller arianne och sophia







igår blev de en sväng t ljungby, modevisning och öl pimpling
kom fram till att ljungby e fan ingen liten håla, packat me folk

blir mer ljungby-dagarna på lördag
imon blir de grillning hos syster yster och sen BP
i helgen e de bredaryds marknad, årets höjdpunkt!

men nu börjar kaffet ta slut och det är dags att börja bygga hemsida, börjar få upp farten i de nu.

hoppas vi ses i vimlet i helgen!

lööv

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du baka i år med julie?/ marlene

2009-08-13 @ 14:26:20
Postat av: m

neh i helgen blir det halmstd så missar tyvärr marknaden, men ni kommer no hitta massa kul, det e ju mysigt att bara gå runt och hitta lite gamla vänner =)

Postat av: m

neh i helgen blir det halmstd så missar tyvärr marknaden, men ni kommer no hitta massa kul, det e ju mysigt att bara gå runt och hitta lite gamla vänner =)

2009-08-13 @ 22:01:07
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback