end of an era

nu mina kära vänner är det slut på detta äventyret
startade denna bloggen för snart tre år sedan eftersom jag flyttade till italien
det äventyret är nu över och även denna bloggen

idag börjar nästa äventyr!
sitter på ett nytt kontor med ny dator och nya jobbarkompisar i en ny stad!

idag börjar äventyret  "mode-lärare i falkenberg"
vill ni från och med nu veta vad jag har för mej får ni helt enkelt plocka upp luren!

jag önskar mej själv lycka till
och hoppas vi ses på min festival i helgen!

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Skithöögen Johanna

Jag önskar dig ett stort lycka till och detta kommer du fixa galant, precis som allt annat!

Blev det stugan du pratade om? Puss

Postat av: Anonym

men julia nej nej vad tråkigt! du får kommentera hos mig och uppdatera mig lite för vi hörs ju aldrig på tele =/ lycka till med ditt jobb, va cool du är! kram marlene

2009-08-24 @ 12:32:33
Postat av: anna

men julia, ska du inte blogga mer? Då får du fan skriva ut ditt nummer iaf! Lycka till vännen! Kram

2009-08-24 @ 13:59:55
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Nesh

neeeeei!!! du kan ju inte sluta å blogga Julia! du for inte lov !

Lykka til me nye jobben :)

puss og kram

2009-08-24 @ 14:28:04
URL: http://neshatgolparvar.blogspot.com
Postat av: emsanem

Vi Hörs i luren men tyvärr inte på festivalen.. Hoppas du trivs på det nya jobbet o att det löste sig med boendet! Jag kommer sakna din blogg jätte mycket.. den enda jag läser.. =( Puss

2009-08-24 @ 14:30:27
Postat av: Sandra

Men kan inte detta äventyret oxå få en blogg?

Du kommer bli jätte bra som design-lärare!!!

Å nu kan ju vi ses massa, stort + om du frågar mig!

Hej puss ses

2009-08-24 @ 16:10:17
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: emma

all lycka vännen, du kommer att kick ass ;o)

GRATTIS till jobbet....



men tycker du att du kan fortsätta blogga. kanske skapa en ny för det nya äventyret.

tyvärr kommer jag inte på din festival i helgen, blir det att ja åker iväg till någonting så blir det upp till min pappa & min sjuka farbror :/



men all lycka vännen. lyckospark

STOR KRAM!

2009-08-24 @ 22:38:37
Postat av: sonny

Älsklin sagt det hunda gånger du kommer rocka så det smäller om



det.... Ses till helgen... PUSS



Ett soundtrack till hur mycket vi ALLA kommer sakna din blogg

och dig me



http://www.youtube.com/watch?v=tIdIqbv7SPo

2009-08-24 @ 23:59:24
Postat av: julii

awww ni e allt för söta ni!

får se om de blir en ny blogg i framtiden, just nu har jag inte tid men ni får hålla utkik...

ang tel nr så finns de för mina vänner under info på facebook...

puss o kram

2009-08-25 @ 18:34:03
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: hanna

2009-08-25 @ 21:32:43
Postat av: mallis

Kul att du hittat nåt bra jobb. Grattis och lycka till!!!!



Vi hörs ska ha kräftskiva i mitten av September, vore kul om ni kom.



Kram

2009-08-26 @ 21:18:01
URL: http://malliss.blogg.se/
Postat av: kajja

WORD!

tellen is the shit!



ses snart!



PUSS!

2009-08-27 @ 19:56:39
Postat av: anncatrin

Kommer att sakna din blogg Julia!! men lycka till me din nya karriär, så hörs vi över fb!! kram kerstin

2009-08-29 @ 11:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback