ge-kås, foton, plugg och sparkdräkt

i morse var jag uppe me tuppen och begav mej t smålandsstenar o hälsade på virpan me familj
fikade, åt middag, pratade skit och titta på fula dräkter
har lovat att sy en konståkningsdräkt till hennes dotter sofie
att göra nåt snyggare än de som finns ute på marknaden blir nog en lätt biff

efter middag kom mor o far o hämtade upp mej och vi drog t ullared
dom har fått panduro outlet där! e jag efter? de gillade jag iaf
inne på ge-kås köpte jag en svart sparkdräkt strl vuxen och ck siden strumpor
hatar att behöva tänka på baggage vikt (och brist på pengar)

väl hemma har jag pluggat
GUD VA KUL!

i morgon kommer kajjan me dotir
ska bli så skoj har inte sett dom på ett bra tag!



vet inte om jag ska sätta mej och teckna eller stupa i säng
de sistnämda e kanske bäst, mina ögon börjar gå i kors

här kommer lite bilder från lördagens partaj







endast ett utav födelsedags barnen lyckades komma me på bild
antar att påskägg var ett hett tema på festen med
oooo jaaa
dagens största höjd punkt:
ägget på den sista bilden ska yngla av sej!!!

GRATTIS NINA O MARKUS!



Kommentarer
Postat av: emma

snacka om dissat födelsedagsbarn, dansade jag helt själv eller?!

2009-04-09 @ 13:27:05
Postat av: Sandra

Asså jag vet inte vad jag ska säga?!?!?! Åka till Gekås utan att hälsa på lilla mig???



Å sen undrar jag lite över den här outleten? Detta har jag nog oxå missat du, var ligger den?



Kram kram

Postat av: jull

den ligger gämte glasögonfabriken, längst bort i hörnet av parkeringen, fanns en hel del riktigt billiga saker!

den dagen var helt fullproppad så jag hann inte hälsa på dej, nästa gång!

kram

2009-04-10 @ 16:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback