håller inte mitt ord

för ca 10 år sedan stod jag uppe på lanna golfklubb för att spela upp för grönt kort
det kommer ett jätte oväder, blixtrar och dunder och vi tvingas av banan
detta ser jag som ett tecken, ett tecken på att jag inte ska spela golf
jag svär där och då att jag aldrig mer ska sätta min fot på en golfbana

detta löfte bröt jag igår....

jag, sompen o martänet försöker spela golf..
martin e den enda so
m lyckas
10 års uppehåll har fan inte gjort mej bättre!





e de hockey??



tomten på bilden e här grymt duktig!!

fred


Kommentarer
Postat av: marlene

masken kostar 209 kr, det är från usa, och jag låvar dig ett så mycket bättre deal än oriflame,, här tjänar du rakt av 50% av allt du säljer,, du håller klasser med ca 4 pers. snitt försäljning på en klass mellan 2500-3500 kr vilket själv klart variera, men hälften av det är ditt, så håller du klass 2 kvällar i veckan har du snabba pengar, finns dessutom massa andra förmåner kan maila dig lite men ex kan du få diamant ringar resor mm.. man kvalifiserar sig till såna saker men det är inte omöjliga mål alls ,, det är fullt möjligt att på ett år få en diamant ring. om man nu vill det =)



min faster sålde oriflame innan men och jag har för mig att man inte tjänar de summorna på det eller har jag fel ?

Postat av: hanna

måste säga att de ser ut som om du ska attackera bollen=)...ha ha ha!

2008-09-02 @ 15:48:56
Postat av: kajja

mäh golf är ju fett underskattat!



ge det en chans till :D

2008-09-03 @ 00:46:53
Postat av: Sandra

Julia? Golf? Hade jag aldrig anat!

Lite skrämmande faktiskt...

2008-09-03 @ 15:10:28
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: julia

haha skrämmande, tur att du inte gick bollen framför då, de satte sitt liv på spel kan jag säga!

2008-09-03 @ 15:28:48
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback