fröken duktig

nu har jag tvättat upp alla mina kläder och städat hela hushållet
som de flesta vet så hatar jag verkligen att städa
det gör mej sur, arg, ja rent ut sagt agressiv!
idag har de gått bra faktiskt
extrem hög musik i lurarna och jag städade me ett leende på läpparna
kommer väl få tinnitus som följd, får se till att inte städa FÖR ofta:)

pest eller kolera
tinnitus eller ett skitigt hem

sitter och surplar på min avokado blåbär smoothie
ska strax dra in te stan
först en fika me sompen och jämföra csn bidrag, alltid lika spännande!
sen blir de kvalle-tid, popcorn och hallonsoda  me slem och lille bulan

puss o smask

Kommentarer
Postat av: Marlen

duktigt att städa allt själv. jag måste ha sällskap annars fastnar jag med nåt roligare.



har du kommit på nån bra frisyr än då?



Lycka till kram kram

Postat av: Emsanem

Så roligt att du kom idag o lös upp min o Panchitos dag!! Hälsa mor din välkommen hem! Krams

2008-09-23 @ 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback