fäldins gryta

japp de ska jag äta till middag idag!
har inte ätit de sen jag blev vegetarian
så de e mer än 10 år sen nu
jag längtar!

enda nackdelen och antagligen anledningen till att jag inte ätit de på 10 år är ingredienserna
både färs och file i samma gryta e lite extravagant
quorn e ju inte billigt heller
en alldeles för dyr maträtt helt enkelt
speciellt för en student veteran som jag
snart ska jag börja titulera mej som proffs-student

saker som utmärker en proffs-student:

har stenkoll på billigaste maten
hälften av innehållet i sminkväskan är gratis prover eller presenter
har koll på seconhand butikers sortiment samt H&M
äter mycket ägg intalar sej att de inte bara e billigt utan nyttigt
har förätit sej på nudlar, pesto och börjar hata ketchup
blir tårögd utav plagg över 500 kr (inte på ett bra sätt)
kvaliten på skorna i garderoben har över lag väldigt dålig kvalite
fryser hela vintern
dricker sej full innan puben/klubben
står längst bak på bussen/spårvagnen beredd att springa
kan namnen på personalen på csn
ja listan kan göras lång...

nu ska jag njuta av en ansiktsmask, lång dusch och sen put my shit together

kärlek

Kommentarer
Postat av: Emsanem

Hoppas det blev gott... me likes men med kött.. =) .. säkert gott med "svamp" också! När kommer du hem till mig? Kram

2008-09-19 @ 20:53:31
Postat av: jull

vet inte riktigt när jag kommer för myskväll... när kan du? e upptagen ons till lör nästa vecka, ska vi ta de en veckodag, jag menar de e ju inte så att vi jobbar;) puss

2008-09-20 @ 13:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback