enorm läpp kris antar enorma proportioner

jag har tappat bort alla mina lypsyl, läppglans, läppbalsam etc. inom loppet av några dagar
och precis som om mina läppar fattar de så brinner dom upp!
jag kan gå me skiten i väskan i dagar utan att använda de
men just nu bara för att jag inte hitta ett enda i morse så har läpparna underdagen byggt upp något slags höst bål som för cirka en timma sedan sattes i eld.
de enda jag kunde hitta var läppstift i skrikiga färger
så nu ser jag verkligen ut som en clown i orange läppstift och min cirkus kjol!
(läppstift hjälper inte så bra för övrigt)

i sådana här stunder önskar jag att jag var sambo me johanna
hon e beroende av läppglans, har ca 10 i väskan och ett enormt lager där hemma
hon har tom ett under kudden när hon sover
antar att de e ifall hon drömmer nån het dröm, vaknar o vill va fin när hon vänder sej om och ska förföra sin sambo, i mörkret

JOHANNA VAR E DU NÄR JAG BEHÖVER DEJ SOM MEST!!!!

ååååh nej nu börjar dom svullna... jag behöver en cigg...

Kommentarer
Postat av: anna

tack vännen för paketet idag!! gosen till alicia har fått en hedersplats i vagnen och tofflorna va ju bara för söta!! du e la go!! kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback