turning back clock day today

upptäckte just att man ska ställa tillbaka klockan idag
de var bra, råkade ta lite för lång power nap precis
eftersom min levande väckarklocka sonny råkade somna ifrån sin väcknings tid, sittandes.
men efersom jag nu kan dra tillbaka klockan lite så har jag ju inte sovit så länge
och jag kommer inte alls ha svårt att sova ikväll, för de e väl så de fungerar?

gjort mej en ren tröja, så är blev den:



jag borde plugga, jag borde kolla på pulp fiction och rita ett par kamera vinklar
jag orkar inte, tror nog den där timman jag tog bort från min power nap
bara tog bort ordet power...

imorgon ska jag och sonny nog köpa varsin cykel!
akta er alla milano bor jag ska upp bakom styret!

fred

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhh nice t-tröja! en sån står genast på min önskelista :)



Åhhh renen är såå Street art! Ni borde ge er ut på gatorna & spraya lite :)



ps.fin du är i håret!



Puss love!

2008-10-26 @ 20:49:57
Postat av: Marlen

Snyggt!



köp en ringklocka med så du inte krymper Milanos befolkning för mycket. ;)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback