späckat schema

mycke att göra idag, den mesta tiden kommer väl att gå ut på att ta sej från plats till plats
först in till centrum och inhandla lite saker
sen vidare till en printer shop för en massa utskrifter
sen bär de av mot mtv, har lovat malle att vara hennes personliga stöd i ett möte om nån show
till klockan fyra ska jag vara på skolan för en casting om special projekt

men innan allt detta måsta jag pyssla lite me min portfolio så jag har nåt att visa upp

helst hade jag nog legat kvar i sängen hela dan,
vädret suger, sonny e sjuk och jag e allmänt omotiverad
imorgon e de halloween och jag har fortfarande ingen outfit
pricken över i är att min mage har börjat krångla igen och att jag har skoskav blåsor UNDER fötterna!
 
JA, jag älskar att klaga!

so long...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Man SKA klaga ibland!

E bra för hälsan har jag hört...

Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback