sitter o slöar framför datorn me min kaffe

hitta denna vackra bild



och nej mamma få inga ideer nu;)

malle har äntligen fått ett boende nu
på min sida av byn!
annars e de mest sonnys killkompisar som bor på detta hållet
måste nog tänka ut en inflyttnings present
några förslag?

skulle kunna trycka upp bilder på henne i portugal

men vet inte riktigt
eller kanske ge henne en ren till väggen;)
fast en häst skulle nog passa bättre eftersom hon var så imponerad av alla hästar vi har i sverige!

ska nog dra mej upp t h&m en sväng idag
sitter mest o tecknar/målar på kvällarna nu
skolan har inte riktigt kommit igång på fullt allvar än...

tjo!

Kommentarer
Postat av: Emsanem

Ett sånt kort har jag på mej.. ser ju för himla kul ut=) Miss ya!! Sätter in lite kulor på ditt konto när jag betalar alla MF räkningar=)

2008-10-25 @ 16:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback