en icke lugn hemmakväll

nu sitter jag här upppiffad från topp till tå och väntar på en helkväll med vännerna

innan var jag o tjejjerna o dansade afro
fy fan va kul! bra jobbat johanna!
att få en latmask som mej att röra sej e inte de lättaste under solen men oooo ja,
jag rörde mej!
otakt o jävligt men kul hade jag

hade gärna börjat träna när de finns såna roliga former att svettas på
två problem bara

1 jag bor i milano
2 jag är konstant pank

snart ska vi ut o äta på beirut efter de lite party hos Hille och efter de gamla hederliga Harrys
hade gärna dragit till gisleparken o kollat på maskinen ikväll men försök få alla att gå me på den iden:)

detta e nog de närmsta jag kommer dom ikväll:



nu ska jag ha så jävla kul!

sooo long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback