morgon tankar

jag har nu haft ett plåster på min arm i en vecka
det har inte ens börjat släppa i kanterna
bra kvalite´ kan man tycka, väldigt bra



jag har tänkt de tre sista dagarna att jag borde dra bort det
jag har tänkt på de så mycka att jag byggt upp nån slags nervositet runt hela bort ryckningen
ser framför mej att anledningen till att de sitter så hårt e att de vuxit fast i huden
så när jag väl rycker bort de kommer en ring av hud följa me
jag kommer ha ett stort köttigt så på armen

nej gu va löjlig ja e
ta dej i kragen julvig!

ikväll
ikväll ska jag dra bort de...

Kommentarer
Postat av: Skithöögen Johanna

Bara ryck bort det fort så.. :D Eller så drar du det lååångsamt bort så du plågar dig själv lite, om du nu tycker att du förtjänar det. Ha ha!

Postat av: mallis

Dra snabbt!! hu annars så kan man ta bort det när det e blött. Var ganska sött föresten.



sv: Tack vi är så nöjda med vårat nya köksbord, att vi behåller det i vardagsrummet istället. :D



Kram

2008-11-23 @ 15:14:18
URL: http://malliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback