anna bergendahl är tillbaka!

jag följer inte direkt idol av ganska självklara skäl
men innan jag drog tillbaka såg jag ett avsnitt där de sökte in,
det med anna bergendahl
mina tårar rann ner för kinderna, helt underbart

varje vecka går jag ut på nätet och lyssnar på hennes bidrag
har alltid blivit mer och mer besviken för varje vecka
för att inte tala om hennes styling som varit käpprätt åt helvete
men inte denna veckan!
hon sjöng helt fantastiskt och hon var stylad som hon ska
tack gud att hon skippade de fula diva lockarna
har man en röst som anna behöver man inte nån mariah carey look!

heja anna!



Kommentarer
Postat av: mattin

känner du tösen?

2008-11-09 @ 18:17:30
Postat av: jull

haha neej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback