vem e du?

så många som e här inne o läser men ingen kommenterar
igår hade jag drygt 300 läsare
jag önskar att ni alla skrev en rad
berätta vilka ni är

varsågoda!

hade kurs i färg idag
baserat på min favoritfärg och min hat färg just nu
fick jag en klockren beskrivning på vem jag e

kusligt när någon annan säger vem jag e
föredrar nog att ge min version av de hela,
blir ju lite vackrare då...

så vill ni inte säga vem ni e,
skriv bästa o sämsta färgen
så får jag ju ett litet hum iaf

kärlek & fred

Kommentarer
Postat av: Kajja

Kajjan in da house bejbi!

Favvofärgen är klargrön & sämsta är lila.

Nu ska jag äta halloumi & kolla svt..

trippelkärlek!

Postat av: hanna

okej...sämsta färgen, just nu är de den äckligt fula gula färgen, som nån för typ 100 år sedan kom att den uppenbarligen var snygg, som pryder mina väggar på skolan....vackraste just nu är en typ mint/turkos färg som min nya klänning består av...ha de bäst!

2008-05-05 @ 23:45:01
Postat av: hanna

glömde en sak...diggar din bloggs nya look!

2008-05-05 @ 23:46:14
Postat av: emlan

favoritfärger:rosa/pistaschgrönt, icke favoritfärger: senapsgult/ockra...korall/aprikos är väl ingen favorit heller. Att välja favoritfärg/hatfärg var svårare än jag trodde...allt handlar ju om nyans,kombination & i vilket sammanhang...så jag blir nog inte lätt att sätta diagnos på med hjälp av dessa förutsättningar..eller det kanske blir jättelätt:schizofreni är nog min diagnos...eller menlös utan egna bestämda åsikter,hahaha...Ha det fint i vårvädret! Här hemma får vi medelhavsvärme till helgen(enligt löpsedlarna), hoppas det även gäller på denna ö! puss & kram!

2008-05-07 @ 09:19:22
Postat av: Nadja

aloha. Nadja här - Sonnys "barndomsvän" från förr. haha. läser lite titt som tätt. Hälsa honom. Ha det gott :)

2008-05-19 @ 09:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback