streetstyle

för ett par månader sen fråga en tjej om hon kunde ta lite bilder på mej t stylisternas tidning
för att jag har personlig stil, ok
tema streetstyle, inte ok
jag street?
va fan hände?
av nån anledning har street för mej en dålig klang

e de jag som ändrat min stil så drastiskt
eller e de hela begreppet street style som har en helt ny mening?
e street style inte längre en stil utan bara ett uttryck för vad som händer på gatorna?
har de aldrig varit en stil?
jag e förvirrad

men när jag kollar på äldre kort av mej funderar jag på om de kanske e så att jag hoppar mellan stilar väldigt mycke, kanske e de jag som inte hinner ge dem ett namn...
eller kanske min stil e att ändras ofta
ett som e säkert e ju att håret aldrig få stay the same för länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback