hår växt

de som e allra jobbigast när de börjar bli skållhett ute e hår växt
de e precis som om håret på kroppen fungerar på samma sätt som blommor
jag e sååå trött på att raka benen varannan dag!
därför bestämde jag mej för att vaxa

men de e ju precis som om hårsäckarna känner detta på sej
alla har slagit sej ihop o bildat ett lag emot mej
dom vet att om dom växer ett par milimeter till så blir dom uppryckta me roten
därför har dom börjat växa i ultrarapid

detta lämnar mej i en lite knivig situation
jag vill inget hellre än att gå ut o chilla i en park
glöm de! säger benen
jag ger dom två dar till
mer klarar jag inte att gå runt i leggings!

så vad ska jag göra idag?
shoppa, städa eller plugga?

så här sköna vilostunder hade jag
innan hårväxten tog över mitt liv!!!

image373

Kommentarer
Postat av: Kajja

Äh skit i håret. Får du bruna ben synn det ju inte....

shopping & städning tycker jag låter nicigast....

Ha en nice kväll.

Puss

2008-05-13 @ 17:07:22
Postat av: Sandra

Hahaha...du e för rolig du!
Men jag vet precis vad du pratar om!!!! Hatar hår.
Om jag rakar benen ofta så får jag stora utslag så man får liksom ta en rakning i vecka å shoppas att vädret förljer efter.
Vika ner byxorna lite mer å mer för varje dag tills man kan raka dom igen...fy fan vilket i-lands problem!! Puss puss

Postat av: anna

Ett tips: Bli gravid! Mitt hår har typ slutat växa. på benen alla fall. rakade dem för typ 2 veckor sen och det är knappt befintligt än. typ som normal tre dagars stubb. kanske kan va värt att testa haha kraaam

2008-05-15 @ 10:28:40
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: jull

gravid va ju ett bra tips, men nackdelarna e ju att ungen måste ut och förväntar sej en mor... lite för mycke för lilla mej. förra året körde jag på myggbett, ju mer myggbett ja fick, desto mindre hår... finns ju vissa nackdelar där me iofs...

2008-05-15 @ 10:51:10
URL: http://julbull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback