drömmar

i natt drömde jag för andra gången om em o luis lille aston
han e ju typ 3 månader nu o jag har inte träffat honom än
iaf så drömde jag att jag träffade honom för första gången
men han var ganska stor säkert 3 bast
e riktig bus unge som drog skämt stup i kvarten
vi åkte tåg
jag glömde min väska på perrongen
var tvungen att välja mellan att kasta upp aston i tåget eller min väska
innan tåget rullade iväg de blev bus ungen
i vilket fall va han väldigt rolig, drog emelie skämt hela tiden
men em var lite trött på hans skämtande så hon skratta inte

var tvungen att söka bilder på facebook
för att se att han fortfarande e en baby

bild bevis

image374

ciao tutti

Kommentarer
Postat av: Em o Panchito

=) DU ÄR JU FÖR GOE..=) MIN VACKRA JULLA

2008-05-22 @ 23:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback