cats

vi hade precis bestämt oss för att skaffa en liten kisse nu
sett ut en söt grå liten buse

så ringer mamma o förstör
-klarar ni verkligen att ta hand om en katt nu
-stackars katt som måste flyga hela tiden
(stackars mej som måste flyga hela tiden)

visst visst ok
om katten gillar att flyga vet man ju aldrig
men att dra "djur lider" kortet på mej e ett slag under bältet
finns ju inget som gör mej mer tårögd
men de här e åxå samma mamma som väldigt gärna vill bli mormor
frågan e ju bara hur jag som inte ens kan ansvara för en kattunges liv
ska kunna ta hand om ett barn
???

slutsatsen jag har dragit e att jag måste nog skaffa en jävla massa husdjur
som jag kan uppfostra innan jag skaffar en människa

så allihopa
när mitt liv ser ut så här
då e jag redo för barn

image378

kärlek


Kommentarer
Postat av: anna

hahahahahahahaha

Postat av: Kajja

Kommer aldrig våga kommma till dig om du ska skaffa katt eh. Värsta djuret i kommun. Fobin är total.

Julia kom igen!du kan visst fixa biffen & ta hand om ett barn ;)

Puss

2008-05-19 @ 01:52:09
URL: http://kajja.blogg.se
Postat av: Sandra

Men gumman!!! Klart du kan ta hand om både små kissar å barn!
Fast skaffa inte barn än för då e det bara jag kvar i hela världen som inte har barn. Å jag e INTE redo för nåt sånt!!! Tro mig, känner mig själv som ett barn fortf...
Men varför inte kisse???? Klart den kan flyga! Det finns bolag som man får ha sitt husdjur vid fötterna. Den blir ju van ju!
Kraaaaaaaam å va inte ledsen!!!

2008-05-19 @ 07:53:06
URL: http://sandradee82.blogg.se
Postat av: jull

haha kajja precis så sa jag första gången jag fick höra att du hade ett barn! kan jag fixa att hänga me barn kan du palla en katt!
sanna klart inte barn finns på kartan, e ju fortfarande tonåringar!
puss på er alla tre

2008-05-19 @ 14:26:55
URL: http://julbull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback