plugghäst

de två senaste dagarna har jag suttit klistrad framför datorn
känns som ögonen börjar gå i kors
men desto mer jag pluggar ju mer har jag att göra

just nu har jag tre komplicerade projekt
alla i grupparbeten!
jag e lessen men jag hatar grupparbeten
i alla tre har jag olika grupper med
att hinna träffa alla, möten hit o dit
jag kan inte jobba på ordentligt i ett enda eftersom allt ska kollas me styrelsen

inte nog me de har jag även två stoora project exams på väg
stickkollektion och trendbook
känner mej såå stressad
inte nog me de
jag röker igen, inte lika mycke som innan
men jag röker
fan fan fan
jag har iaf lagt av me alkoholen
känns bra
fatta va mycket man hinner göra på en helg om man inte festar!

jag behöver hjälp
denna bild:

image277

måste hitta en annan bild som påminner om denna
inom arkitektur/inredning

HJÄLP!!

om de var lätt så behöver jag en som matchar denna me:



ok back to plugg

over and out

Kommentarer
Postat av: Skithöögen Johanna

Tjo!
Kan tyvärr inte hjälpa dig med nåt av det, har själv skitmkt i skolan.. :) Men idag shoppade jag loss två pennkjolar med hög midja. Men nu undrar jag om det verkligen funkar i sommar? Vad säger modegurun? Puss!!

Postat av: jull

modeguru! jag känner mej ärad!
absolut funkar de, hög midja, superkort, ett bälte och nåt med volym upptill, nåt over-sized. de e vad jag ser dej strutta till festen i, i mina mode spåkort!
känner mej som fråga olle fast utan avsugnings frågan:) puss o kram

2008-03-05 @ 20:12:45
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: emlan

nåtsånt här passar kanske till bild nummer 1 http://www.artchive.com/artchive/r/roman/roman_pantheon.jpg

puss å kram å ha en finfindag

2008-03-07 @ 09:54:42
Postat av: jull

åhh semlan! du e en ängel! tack!
puss på dej

2008-03-07 @ 20:08:17
Postat av: virpi

Ta det lugnt kram virpi

2008-03-08 @ 19:58:01
Postat av: virpi

Du fixar detta!
Vi hörs när du kommer hem. Kram igen virpan

2008-03-08 @ 20:00:31
Postat av: jull

hej virpan! kul att du hittat hit! ser att du inte använder bloggen vi gjorde till dej i somras! kramar

2008-03-10 @ 09:48:38
URL: http://jullbull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback