lyckad städning

igår klarade jag faktiskt gå till skolan
febern över men halsen fortfarande öm

hemma typ halv åtta gjorde jag o sonny något jag e väldigt stolt över
vi vårstädade vår lägenhet
varken jag eller sonny fuskade
och jag blev inte arg en enda gång!
väldigt stolt över mej själv
varken värme, damm eller dammsugar ljud
fick mej att bli irriterad
(i vanliga fall brukar de sluta me att jag "fusk-städar" pga irritationen som bubblar inom mej när det gäller städning)
stolt som fan
kanske börjar jag närma mej vuxen

vi gjorde en "undersökning" i klassen om när man är vuxen
svaret blev vid 30, jag tyckte dom kunde höjt de till 35, men sen e man ju bland de äldsta i klassen me

efter städningen gick på o åt pizza på älskade pizzerian "draken"
som vanligt ville de bjuda på vin efter maten
vi klarade tacka nej!
ännu ett vuxen poäng:)

sonny säger att de ska bli 22 grader o sol imorron
låter nice
vi hade tänkt dra t ikea o köpa nytt kaffe men blir de så fint blir de nog häng i parken...

idag ska vi jobba med ett grupp arbete om j.lindebergs kreatören vs. kapitalet

BOORING
men nödvändigt

kärlek t er alla i vår solen!


Kommentarer
Postat av: Annika.A.Anderssonlj.se

Låter bra med städningen känner knappt igen dej. Skönt att du är på bättringsvägen. Snöade inatt men det är borta nu 2+ lite skillnad på temperaturen.Blir lite avundsjuk Kram mamma

2008-03-01 @ 16:47:35
Postat av: mallis

fuuusk vill me ha sol. inte regn å grått.

Sola åt oss me kram

Postat av: Sandra Dee

Hallå?! Har du missat att Anna ska bli mamma! Våran lilla vän har växt upp!!! Puss puss

2008-03-02 @ 21:21:13
URL: http://sandradee82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback