tur i kärlek otur i spel

tänkte jag skulle testa en sån här tävlings grej
som jag ser varenda dag jag cruisar över nätet
man kan vinna denna söta klänningen



kan se den på mej i höst
vandrandes genom fallna höstlöv på milanos gator
yllestrumpor i solsken
stickad mössa o min man i handen


iiiiikrzzyyyykkkiiii

wake up call!!
hösten e aldrig så underbar som den e i ens drömmar
den regnar bort
o enda solen man får e den som sitter klistrad i ens fotoalbum
o vad drömmer jag om,
min man vill inte ta en promenad som inte har ett mål!

men men de kanske e lika bra de,
om jag får välja mellan tur i kärlek eller tur i spel
 sonny eller klänningen
så slår han klänningen ur tankarna med bara ett leende

e de nån annan som vågar chansa så kan vi försöka här

http://glitzy.blogg.se/2008/june/vinn-klanningen.html







Kommentarer
Postat av: Kajja

hoppas du vinner den! Den skulle passa dig perfa!!!!!



puss darling

<3

2008-06-17 @ 23:42:12
Postat av: jull

tack bejb!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback