på väg till en photoshoot... men igår slappa jag halva dan, första på länge...

jag o sompen spendera första dan i år vid poolen
igår kväll såg jag ut som hedersgästen på en kräftskiva
har lagt sej lite idag
men inte tillräckligt... svider fortfarande

på kvällen stressade jag som vanligt
kände mej skyldig som tagit några timmar off
bestämde mej för att ändra en av outfitsen
hann klart men kvaliten går ju diskutera

nu ska jag iaf väg på en shoot
hoppas kläderna håller
har inte varit me o valt modeller utan de var fotografen som gjorde
vet inte vad jag ska hoppas på
hela de här att de finns kvinnor som klär sej för män
och de som klär sej för kvinnor

samma sak gäller för foton o val av modeller
jag vill ha en shoot för kvinnor
medan min fotograf oftast har en lutning åt vad män vill ha
men men allt blir nog bättre än om jag skulle göra de själv
nervvrak kallas jag just nu
sen har jag ju en skön sylist också!

ok off i am!
wish me luck

Kommentarer
Postat av: emmilou

lycka till :)

2008-06-25 @ 08:46:03
Postat av: anna

good luck babe!!

Postat av: mallis

Lycka till!!

2008-06-25 @ 22:43:42
URL: http://malliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback