i need a vacation from this shit!!

har suttit konstant framför datorn sen i fredes
jag behöver en semester
har suttit o kollat flygbiljetter
som de ser ut så har jag hittat biljetter fram o tillbaka till portugal
och sen hem t svedala för 2000 kr
ser lovande ut
på rundresan blir de jag o malle
hoppas bara nu att vi får låna ett strandhus gratis i portugal
annars e de ute me mej...

har räknat på min ekonomi
suck
när jag kommer hem t sverige i sommar kommer jag att vara luspank

har hittat biljetter till indien i höst för 3700 kr
sicket kap!
jag vill verkligen åka
kan nån fixa ett jobb åt mej i sommar?

inte varje dag man blir bjuden på indiskt bröllop!
malle har lovat att jag ska få bära sari på bröllopet
då kommer jag va lika vacker som hon var på förlovningsfesten

image393

ok back to my studies...

Kommentarer
Postat av: hann

Kanske inte är så mycket till jobb, men du kan ju alltid skriva in dig påmanpower.se...kanske finns nåt....när kommer ni till svea rike?...kram!

2008-06-04 @ 09:21:33
Postat av: sophie

hey sweetie!

Ja det är skitkul på Gina, och ska bli ännu roligare när man börjar se folk i kläderna:) trivs som fisken i vattnet iallafall, alla är så söta!

jag jobbade på ett litet designkontor innan, men där trivdes ja inte så bra, jobbade typ 80 timmar i veckan och hade inget socialt liv för fem öre.. värdelöst va det!



Hur har du det? hur länge ska du vara kvar där nere? vad vill du sen?

Kraaamkram

Postat av: anna

dags att uppdatera nu stumpan! kram

2008-06-09 @ 16:28:44
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Helen i Rabbalshede

Hej Julia. Idag var det en tjej som sluta på mitt jobb på Saba Blommor o vi är på jakt efter någon över sommaren. Läget är ganska akut men det är väl en stor nackdel för dig för det är i Göteborg.Man behöver egen bil men får naturligtvis betalt per mil. Har inte heller fattat om du snart kommer hem. Finns det minsta lilla intresse så hör av dig till Sandra eller mig så slussar vi dig vidare. Kram från Helen Lundström

2008-06-09 @ 23:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback