+/-

nu sitter jag på bussen köpenhamn-värnamo
måste erkänna att jag e lite trött på att resa nu
vill mest hem t sänga

uttråkad som jag är ska jag göra de jag älskar mest
en lista!

+ & - med portugal/varför jag vill flytta dit

+ musiken
+ klubbarna
+ dansen
+ brasilienarna och deras vackra hår, hud, allt
+ solen
+ stranden
+ språket
+ de indiska resurangerna lol
+ den billiga ölen
+ glädjen
+ den relaxade livsstilen


- vinden på kvällen
- den portugisiska dialekten
som för övrigt låter lite som ukrains dialekt, harklings ljud som jag antar att de har i ukraina
den brasilianska dialekten e mycket vackrare
iofs så kanske de e bättre att flytta till brasilien direkt då...
ied har en fashion school i sao paolo som jag kan transfer till
gud va kul de hade vatt!
tål att tänkas på!

sååå mina vänner vad händer i helgen?
paaarty!!!

over and out

Kommentarer
Postat av: hanna

hej käre vän...t helgen? va tror du händer party så klart!!! vet dock inte var vi ska vara...har messat dig men vet inte om de e rätt nummer...kommer du ett i natt eller ett på dan?...hör av dig!

2008-07-16 @ 20:34:25
Postat av: jonas J

tja.. ja å barnen kan komma å hämta er om de inte ordnat sig redan. Ring i så fall!! 0735161813

2008-07-16 @ 23:56:00
Postat av: jull

tack de var snällt att ställa upp! de ordnade sej ändå.

jo jag har ju tappat min pin kod.... igen... hittar inte min pukkod heller, sååå typiskt...

men jag har hittat två nya kontantkort här hemma ska prova dom strax, måste bara vänta tills malle vaknar, dom ligger på hennes rum...

jag messar mitt nummer asap.

puss o kram

2008-07-17 @ 13:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback