ska strax gå för sista examet i år

ska jag vara helt ärlig så har jag inte pluggat speciellt hårt
fick de sista anteckningarna för examet igår kl 23
jag känner lite som så
orka bry sej om ett företags uppbyggnad, colorants,
printing tech och den skiten,
att kunna allt på papper betyder ändå nada i verkliga livet
kan man processen me händerna så e inte namn och benämningar så viktiga...

.... eller de e det jag försöker intala mej själv...

idag kl 12 börjar mitt sommarlov!!!

wish me luck!

puss

Kommentarer
Postat av: Papa

GOOD LUCK!!



Vi ses snart

2008-07-07 @ 09:48:05
Postat av: Sandra

Klockan e ju 13 nu så jag antar att du har sommarlov nu! Den som ändå hade det...lycko!

Hoppas examen gick bra!

Kram kram

Postat av: Emsanem

Då ses vi snart!!

2008-07-07 @ 15:52:41
Postat av: jull

snart ser jag er alla, wohoo!

jag har sommarlov!!

puss

2008-07-08 @ 00:50:09
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback