milanos sommar rea e i full gång

igår hade jag o malle vår debut på sommar rean i milano
4 timmar och sen var vi redo att stupa
herrejesus va mycke folk o va dom e galna
2 butiker! jag upprepar: 2 butiker på 4 timmar!
och de var inte ens i storlek me gekås, men värre köer.

men vi fick lite shoppande gjort iaf
jag fick äntligen min långa sommarklänning på 70%


underbart!

malle köpte klänningen nedan
skärningen över bysten kanske inte syns så väl men den är ljuvlig



sen har ju zara helt underbara super höga klackar
lite träskorna möter glädje flicka
vi köpte varsina
och har nu beslutat att vi ska lära oss gå snyggt i klackar



kunna shoppa i dem, springa, dansa
vi har helt enkelt mycket övning framför oss
vi började me en mjukstart igår
gick till en pub och tog ett par öl
jag kände mej som en jätte bredvid de korta italienarna



i vilket fall ska mina fötter vila en dag de e ett som e säkert!

over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jätte fin långklänning! Köpte en som jag älskar men ser ut som ett tält i den...får se om den blir andvänd...Känns onödigt att skaffa sig anorexia för att se bra ut i en klänning liksom, men det e nog det som krävs så den får hänga där den hänger.

Kram kram

Postat av: Kajja

Åhhh det är ju den jätte hypade "modebloggsklänningen" fast i längre modell..



Trippelnice!!!!!!!!

2008-07-06 @ 18:31:47
URL: http://kajja.blogg.se/
Postat av: mallis

fint och sommrigt

2008-07-06 @ 20:57:05
URL: http://malliss.blogg.se/
Postat av: Emsanem

Vilken vacker julla o klänning,.. snart får vi kramas=)

2008-07-06 @ 21:56:04
Postat av: jull

haha alla kommenterar klänningen ingen tycker nåt om mina styltor:)

sandra de e pga tältvarningen jag har skaffat mej styltorna:)

2008-07-07 @ 00:15:56
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ok! Det e så man gör det! Fan va mycket enklare än banta 20kg! Smart, ska prova detta! Jätte fina skor!!!

Kramis

2008-07-07 @ 12:57:20
URL: http://sandradee82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback