hemma igen

nu har man landat i bredaryd igen
aldrig har de varit så lugnt o skönt i denna byahåla
mallika älskar bredaryd
har aldrig sett hus som står separat me grönt runt omkring
tänk att växa upp me ett betong block runt sej

har hunnit me en grillning hos jennan o daniel
o gosa lite me hundvalparna

   

igår blev e de en lång väntan på prover på sjukhuset
me fina vänner som sällskap gick de bra
efter de pizza på bambu
och en öl kväll på harrys me brudarna
precis så en sommar torsdag ska va

  

idag ska jag nog ta me min indian ut i skogen o plocka blåbär
och sen baka en underbar paj

puss o kram


Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte alla som har en egen indian...

Ursäkta men vad då för prover?? Du glömde berätta att du va sjuk när jag pratade med dig!!!

Inget allvarligt hoppas jag!!! Kraaaaam

Postat av: jull

proverna visa inget, har kramper i magen nån gång i minuten,

dom visste inte va de var. skulle gå tillbax idag men vem fan har råd att ränna på sjukhuset, tror jag väntar ut denna lilla sjukdomen...

dom sa nåt om magsår.... har ju fan inte ens fattat att jag haft magkatarr... whatever, de e nog inge ja dör av:)

2008-07-18 @ 20:41:53
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det va skönt att höra att du överlever!

Kanske inte e så konstigt om du har magsår som du stressat det sista!!!

Ta hand om dig annars jävlar!

Puss

2008-07-20 @ 09:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback