vårkänslor

idag skyndade jag mej till skolan
bara för att upptäcka att jag kollat fel på schemat
två timmar för tidigt befann jag mej på skolan!
vi har världens tråkigaste skola,
finns inte mycke att göra för att fördriva tiden.
allt jag ville var att sätta mej ner o ta en cigg
men jag stod emot!

vädret var så fint så jag tog en promenad
gick t coop, finns ju inte mycke kul att köpa där
kolla på en mobil t sonny men de e ju lite krångligt att förstå sej på abbonemang o skit
men var ju tvungen att köpa något:)
sluta me att jag köpte nya städ grejer och skruv
skitkul
har tänkt på att när shopping jävulen tar tag i mej
så har de inte så stor betydelse vad jag köper
huvudsaken e att jag gör av me pengar,
är detta normalt?

jag promenera vidare iaf och hittade en väska
en ny skolväska nu till våren!
har faktiskt inte haft nån skolväska på ett bra tag
svårt att hitta lagom stora väskor
mina böcker har fått nöja sej med olika kassar

glad i hågen och lycklig över väska o väder
beger jag mej hemåt för att prova nya väskan
typ kolla hur många böcker som går i
och kolla om datorn får plats
(de gör den)

när jag e mitt uppe i min egna catwalk slår de mej!
jag glömde gå tillbaka till skolan,
lektionen har redan börjat och jag e här hemma!
tankspridd till tusen

de var ju himla tur att de var ett sånt där sömnpiller till lektion vi hade idag
missa inget livsviktigt precis

nej nu tror jag att jag ska ta min kaffekopp
och sätta mej på balkongen o läsa en bra bok

de där var ljug, boken är skit dålig!
jag har bara en pocket bok och sonny har en
båda är asa dåliga!
sonny brukar läsa högt ur sin på kvällen ibland
då somnar jag på fem röda!

just de här e min nya fina vår väska
flätor och flätat, jag bara älskart!!

image227

ciao tutti!



Kommentarer
Postat av: Kajja

Nice bag. Den kommer lysa upp dina trista dagar! Slösa pengar får ju en att må mest.
Skickar med lite pocket när jag skickar dina leggings.Lovar att posta paketet nästa vecka!
Puss bejbi

2008-01-23 @ 02:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback