värk tankar

nu har jag haft konstant värk i 4 dagar
fast de går ju över ibland framåt kvällen
men då e jag så utmattad att jag bara somnar
orkar inte njuta av friden

försöker plugga/teckna men de går inte bra
ljuset e för starkt
har köpt huvudvärkstabletter och migrän tabletter
dom fungerar inte

funderar på om jag behöver glasögon
hade ju de en sväng när jag var liten
fick dom för jag hade ont i huvudet
knallrosa och röda .....  sååå coola

jag bar dom ett par månader innan jag tröttnade
jag e faktiskt inte helt säker på att jag ens behövde dom
litar inte riktigt på mej själv i just detta fallet
gud vad hemskt, tänk om jag lurade mina föräldrar,
och optikern... eller kan man ens göra de
borde inte han märka att man inbillat sej sin huvudvärk?

allt jag vet är iaf att glasögon stod högst upp på listan
tillsammans me tandställning och ett gipsat ben,
vad gör man inte för att vara inne?

ohh yes nu har värken släppt!!!

sonny e hos kompisar och pluggar
jag e hemma o ... äter
imorgon ska jag börja tänka på vad jag stoppar i mej
fast i dag ska jag äta de sista snasket i huset!!

kärlek till mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Men gumman, har det inte gett sig än?! Stackare!
Jag hade genomskinliga med vitt leopardmönster...HAHAHA...breda plast! Jag va sååå snygg!!!

2008-01-15 @ 10:23:33
Postat av: emlan

jag vill minnas att det även va lite grönt på dom...jag va iallafall så avis att jag nästintill grät blod...men du, krya på dig. å puss å kram å sånt!

2008-01-15 @ 20:05:52
Postat av: anna

hmm fy fan. då är det nog intye rökningen då.. kolla synen. emn ska du göra det i italien då? lite knas med deras bokstäver kanske. haha dem kommer tro du e tvärblind haha. fan vad hipp jag va när jag va liten då. brillor och tandställning. dock aldrig gips men kryckor var en dröm för mig haha skadat. pusss

Postat av: kajja

Har haft allt som du ville ha när du va liten eh...

"Mamma säger"
Dricker du ordentligt med vatten?! Kanske järnbrist? Äh va vet jag!

Puss bejbi

2008-01-16 @ 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback