vardag igen

Då var man tillbax i storstan
nu e de lata dagarna förbi och jag måste ta tag i skolan igen
igår var jag jätteduktig, jag och min nya kaffe/ te bryggare lämnade knappt skrivbordet på hela dan... teckning för hela slanten ...men så tog pennorna slut och vad ska man göra åt de? fick helt enkelt fortsätta me att kolla på desperate housewives:)

tänkte lägga ut bilder från nyår
började me middag hos sompen




efter de drog jag till harrys och festade loss me resten av brudarna




Hanna har skaffat sej en ny "look"
tycker hon liknar isabella blow här

image211

Nu har sompa köpt nya pennor t mej...
får ta o sätta mej o teckna en stund innan de bär av t skolan

trevlig fortsättning!!


Kommentarer
Postat av: Skithöögen Johanna

Eyy biatch!!
Roligt att se lite bilder från nyår.. :P Jag snor bilden på mig och lägger upp på min blogg, den är ny så den måste du gå in på! Ska kolla på flygbiljetter snart ner till pastalandet.. :P Är ni redo för lite besök i april typ?
Kärlek!!

Postat av: mallis

hejje

Var kul att se dig!! får försöka ta en fika en gång sen. När du e hemma eller om vi är hos dig. Har pratat om Italia by car i sommar!!

Kram

2008-01-08 @ 20:47:16
URL: http://www.malliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback