happy day

Underbar dag

idag har de vart blå himmel hela dan såå mysigt
lite synd bara att jag hade en 10 timmar lång skoldag och inte hann njuta så mycke av den...
men men från balkongen till klassrummet hann jag ta två kort, som ett minna av denna "vårens" första dag!



Kursen personal design börjar lida mot sitt slut och jag har tecknat som en galning sista tiden, e stolt att jag inte e ute i sista minuten och planerar att va klar me min portfolio låångt innan exam.
Börjar dock bli lagom trött på att tillverka portfolios i varenda jävla ämne, sätta ihop själva boken e fucking boooring!
Har tagit inspiration från sompas kurs och beslutat att tillverka en "fold-up-portfolio", va de nu e..ha ha
skitsamma om de e ett ord eller ej, jag ska från och me nu inte sätta spiral i en enda tråkig bok mer!

min arbetsplats för kvällen

image215

för alla ni oroliga där ute så kan jag tala om att de verkar som om min hjärntumör krymper i storlek, ta i trä,
igår hade jag ont i tre timmar och idag endast tio min!
från över tio timmar till tio minuter!
snart e jag gift fri!!!

idag har jag utvecklat nån slags besatthet,
började tänka på färgen neon rosa
och den färgen på en mini kjol.
Nu kan jag inte få bilden ur hjärnan
jag tänker på den där fina kjolen flera gånger i timman
och har jag inte en i min garderob när veckan e slut kommer jag börja gråta,
fixar jag inte en inom de närmsta dagarna e de för sent
nästa vecka kommer jag ha tröttnat på den,
utan att ens ha ägt den.

välkommen till min värld
ombytlig som fan
(förra veckan var besattheten stickat diadem a la gossip girl)

back to work

ciaoo

Kommentarer
Postat av: kajja

åhhh vad fint du tecknar.
Köp kjolen & sälj den på traderna när du tröttnat!!!

Puss

2008-01-18 @ 10:41:38
Postat av: jull

största problemet e ju att jag inte ens har sett en sån kjoj än:) har vait ch köpt tygnu... nästa neon rosa...

Postat av: anna

kom aldrig igen och säg att du inte kan teckna.. asfint ju seriöst.. du är så duktig. hur varmt har ni i la italia? själv vankas det storm a´la Gudrun här över västkusten. känns ju spännande. blåst har man ju aldrig varit med om innan menar jag.. =P skönt att din tumör börjar ge med sig. ha det gött bruden pussar kramar

2008-01-18 @ 16:59:51
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: mallis

snyggt ritat!!!

Du e jätte duktig. kramkram

2008-01-21 @ 21:17:33
URL: http://www.malliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback