fredagen

nu har jag haft 2 dagar av plugg framför datorn och har inte så mycke kul att berätta
därför tänkte jag ta och lägga upp lite pics från i fredags

vi skulle iaf testa nåt nytt underground ställe som lät kul
skulle va nån live akt me tysk hip hop
jag kan inte säga att jag såg nåt sånt nu när jag ser tillbaka...

iaf började vi me för fralla hos cameltoe



han har en fin trappa i sin lägenhet o jag har fina strumpor



en lååång väg för att hitta dit var de iaf

när vi äntligen hitta fram så var de kul som fan
de var typ som en gammal t bane station
helt övertäckt av graffitti inne o ute
kändes lite som att va på festival



grymt stort ställe
lite synd att de e vinter bara för de finns ingen värme
till sommaren kommer de va perfekt

folk rökte iaf överallt vilket gjorde att jag rökte som en borstbindare
(varför just borstbindare? nån som känner en sådan kan väl fråga om han röker mycke)

detta ställe låg iaf mitt i gud vet var så när jag o sonny skule gå hem hade vi lite problem...
inga pengar t taxi, ingen bankomat och ingen aning var vi var.
då kom de iaf en jävligt skum kille som lova att visa oss t en bankomat,
killen var helt mysko och jag gick med knuten näve hela tiden för att slå ner honom ifall han försökte något...
vi gick iaf vad som kändes som en halv mil, jag går några steg framför sonny o denna killen, helt plötsligt ser jag i övgonvrån nån som springer, vänder mej om och ser killen kutar satan nerför gatan, kollar på en chockad sonny som säger att han tog sonnys mobil.
vad ska man göra annars än att skratta, kollar på killen som springer gatan ner, som om hans liv hängde på de, han trodde nog han gjort ett rejält fynd, snott en mobil som typ inte e värd någonting...
den e gammal, hade inga pengar på den var både telefon låst och sim kort låst.
jag e ju självklart lessen för sonnys skull men hela grejen var ju så absurd

stannar en tjej och frågar efter vägen, hon säger att vi inte e så långt ifrån en buss som går hem till oss.
jag tittar hela tiden i hennes ansikte när jag pratar me henne,
eller nej de gör jag inte alls jag råkar kolla ner
gud vad jag ångrar att jag gjorde de
hon bar en svart top me två stora hål där fram
o ur dessa två stora hål hängde två stora häng bröst!

förstår inte varför de måste klä sej så,
en ensam tjej som står och vinkar in bilar e väl nog,
tror nog att killarna fattar att de e till salu utan hål toppar.

till slut hitta vi bussen o tog den hem
gick in på ett fik o tog en morgon kaffe
sen gick vi hem o la oss

en helt underbar kväll

image226


sonny plockar upp morgon tidningen...

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Men herregud!!! Hör ju att jag ska absolut INTE åka till Italien...Verkar livsfarligt. Jag e typ livrädd när jag går ut här när det börjar bli mörkt...vii säga vid 6-7... Så du får nog flytta till ett annat land innan jag kommer å hälsar på! Puss puss

2008-01-21 @ 10:28:54
Postat av: anna

tårgas.. jag säger bara köp en tårgas. så kan du även köpa en ny top till den halvnakna bruden haha tuttfia.. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback