dåligt samvete

Jag tog en cigg idag
helt utan anledning
men de e faktiskt inte så lätt
min man kom hem och luktade öl o cigg
va ska man göra
äta mer godis?

de e helt otroligt va mycke jag snaskar nu
enda stoppet e när godiset e slut...
tack för att italien gör äckligt godis i detta läge
fast de e ju en bit kvar
köpte ju ett kilo godis typ

jaha
ska man bli fet nu då?
ska man behöva straffas bara för att man vill bli lite sund?
ska man behöva välja mellan:
svarta lungor/cancer vs. fetma
mina lungor e nog redan svarta

enda fördelen me lite fetma
e att man måste köpa en helt ny garderob
fast de har jag inte råd me ändå

nej för fan, sluta klaga
ta ett glas vatten vettja


Kvällens outfit, min nya fina pj,
grisbyxorna har fått en konkurrent

image212


Kommentarer
Postat av: anna

åååå har du slutat röka! duktigt. håller tummarna att det kommer gå bra! Kramar

Postat av: Tomas A

Hej Jullan

Jag håller på dig att du ska lyckas, du brukar ju klara det du får för dig.........TA

2008-01-09 @ 09:48:33
Postat av: joanna

hur går det med inhalatorn? fungerar den?

2008-01-09 @ 16:11:18
Postat av: mallis

åh vad duktigt att sluta röka!! hang in there

kräm

2008-01-09 @ 19:45:01
URL: http://www.malliss.blogg.se
Postat av: jull

haha den där inhalatorn ja... jag har me den vart jag än går tar typ ett bloss om dagen...de borde tillverkas så att de kommer rök ur den, känns som jag röker astma sprej annars:)
tack för peppen allihopa!! puss

2008-01-09 @ 21:07:00
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: kajja

meh nu fick jag oxå pressen på mig hahha.borde jag oxå sluta Jull?!
Vet när mor slutade röka när jag gick i 8:an. Hon var hemsk & så gick hon upp TIO kilo.

lycka till vännen

2008-01-10 @ 20:05:30
Postat av: jull

mne herregud kajja nu skrämmer du mej,mitt humör e de inget fel på gladare och piggare än någonsin, men de där tio kilornavill jag inte höra talas om!!
jag tycker nog att du ska sluta me, de e de nya nu, att va icke rökare e coolt:) så länge man får ta en cigg t ölen nån gång så e de ju inte så jobbigt... puss

2008-01-11 @ 14:11:43
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Em o Bulan

Heja tjeja du är bäst- ingen prtotest.. Julla Julla=)
När man slutar röka kan man lätt tro att man "gjort det där snuskiga".. men inte skulle du julia... denna fina idrottskvinna.. nää fyy bubblan=)
men jag har det o straffet är att jag nu går runt här med minst 10 kilo för möe..=) Bulan o jag saknar dig!!! Pussen

2008-01-16 @ 21:15:47
Postat av: mattin

vilka är grisbyxorna? :)

2008-01-24 @ 19:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback